21 Şubat 2013 Perşembe

MOTOSİKLET SÜRÜCÜSÜ YALNIZDIR.


                        
                         
















Motosiklet almaya nasıl karar verdiğimi hatırlamamakla beraber, yaptığım ilk iş kalabalık bir motosiklet forumuna girip, hakkında en çok konuşulan motosikleti incelemeye başladım. Mantık olarak bir motosiklet hakkında çok konuşuluyorsa, o motosiklet ya çok iyidir ya da çok kötüdür. Ben de hakkında çok konuşulan bu motosikletten aldım ve 20.000 km her yere motosikletimle gittim. Peki neden böyle bir şey yaptım. Neden bilgisayar başında karar verip ilk gördüğüm motosikleti aldım.




Yeni başlayan biri olarak motosikletim arızalandığı zaman soracağım insan çok olur diye düşündüm. Yani ilk başta servis işini eledim kafamda. Benim için motosikletçi olmak, uzun yollar ve yalnız motosikletimle ben demekti. Aramıza başkasını sokma gibi bir düşüncem yoktu. Kendimce çok haklı ve de mantıklı idim. Hayallerim hep kendi motosikletimi kendim tamir edişim, kendi tamirhanem ve alet edevatlarımı düşünüp iyicene gaza gelip motorun sağına soluna dalmamak için kendimi zor tutardım. Ama bir süre sonra bunun öyle ha deyince olabilecek bir şey olmadığı dank etti kafama. Öyle american dream vari bir hayat tarzımız yoktu sonuçta, hepimizin müstakil, bahçeli, garajlı evlerimiz yoktu. Sitede, sokakta, kaldırımda, balkon altlarında bıraktığımız motosikletlerimize belki de hak ettikleri evi veremediğimiz için üzülüyorduk bile; motosikletlerimize mahçup düşüyorduk.


                          





Sürekli olarak iç mukayese ve çatışmalarla birlikte düşe kalka gidiyorduk. Bazen neden her şey mükemmel değil, neden neden diye diye artık bunalmıştım. Etrafımızdaki insanlar, çevremiz, ah o çevre yok mu çevre. Arkadaş bu adamları kim yolluyor ya ben ona anlam veremiyorum. -Abi üstüne şu kadar daha koysaydın şunu alırdık, yok bu kadar verilmez buna, keşke hemen almasaydın. İddia ediyorum ki bu tür arkadaşlar herkesin çevresinde vardır ve bu arkadaşlara tavsiyem kesinlikle evlenmesinler! Çünkü bu kafada adam eşini de aldatır, her bir şeyi de yapar. Çünkü tatminsiz adam. Hiç bir motosiklet tatmin etmez onu. Sürekli birbirleriyle yarış içindedir bu arkadaşlar. Sürekli daha büyük, daha hızlı, daha pahalı, daha, daha, daha... Neden arkadaş ya neden? Neden Türkiye'de 200.000 km, 300.000 km, 500.000 km motosiklet yok, hı? Bak motosiklet ilanlarına hep 100.000 km altı. Hiç düşündünüz mü bunu?


Fuarda görüşmek üzere.

Fırat ERDEM





1 yorum: